جام جان

به دوستام میگم همه ما باید  مثل خدا و امامان مهربان باشیم و به همه مهربانی کنیم.  میگن محیا چطور به آدم بد مهربانی کنیم؟

به دوستام میگم همه ما باید مثل خدا و امامان مهربان باشیم و به همه مهربانی کنیم. میگن محیا چطور به آدم بد مهربانی کنیم؟

- اندازه متن +

سوال1445 :
سوالهای خواهر کوچولو
به دوستام میگم همه ما باید مثل خدا و امامان مهربان باشیم و به همه مهربانی کنیم. میگن محیا چطور به آدم بد مهربانی کنیم؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1445
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱 تنها با افراد خوب و مومن باید مهربانی کنیم، نسبت به افراد بد فقط بایستی بدی نکنیم!

درباره نویسنده

علی ساعی

ثبت کامنت
0 کامنت

نظرتون در مورد این پست چیه؟

Leave a Reply