به دوستام میگم همه ما باید مثل خدا و امامان مهربان باشیم و به همه مهربانی کنیم. میگن محیا چطور به آدم بد مهربانی کنیم؟
-
اندازه متن
+
سوال1445 :
سوالهای خواهر کوچولو
به دوستام میگم همه ما باید مثل خدا و امامان مهربان باشیم و به همه مهربانی کنیم. میگن محیا چطور به آدم بد مهربانی کنیم؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1445
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱 تنها با افراد خوب و مومن باید مهربانی کنیم، نسبت به افراد بد فقط بایستی بدی نکنیم!
نظرتون در مورد این پست چیه؟