جام جان

متن ارسالی در سوال بیان کرده است که فرد در ارتباط با دیگران و تکلم با آن ها انرژی بسیاری را صرف می کند و از دست دادن این انرژی و دریافت آن از دیگران تاثیر بسیاری بر روح انسان می گذارد آیا این مطلب صحیح است؟

متن ارسالی در سوال بیان کرده است که فرد در ارتباط با دیگران و تکلم با آن ها انرژی بسیاری را صرف می کند و از دست دادن این انرژی و دریافت آن از دیگران تاثیر بسیاری بر روح انسان می گذارد آیا این مطلب صحیح است؟

- اندازه متن +

سوال1794:
آیا متن زیر درست هست لطفا توضیحاتی بفرمائید
☘️مراقبه ،ارتباط با دیگران :
انسانها معمولا از لحظه ای که بیدار میشوند تا هنگامی که به خواب میروند ، در حال ارتباط با دیگران هستند . انسان بدون اینکه خودش بداند در هر ارتباتطی بخشی از انرژی معنوی و توانمندی ها ی روحی اش را از دست می دهد. ، مگر اینکه ارتباط او با انسانی کمال یافته باشد که استثنائا در این ارتباط نیرو دریافت میکند .
افت نیروی روحانی در هر ارتباط بستگی به دو عامل دارد :شدت اخذ نیرو در یک طرف و شدت صرف نیرو در طرف دیگر . اگر فردی که با او ارتباط میگیرید ،خیلی منفی باشد و شما نیز با حرارت زیاد با او ارتباط گیرید و خیلی با وی در آمیزید ، بیشترین افت معنوی برای شما رخ خواهد داد .
…وقتی انسان در حال تکلم است بشدت توان روحی خود از دست میدهد و یکی از شدید ترین حالات، صرف انرژی روحی در حالت سخن گفتن است. انسان فکر میکند که حرف زدن هزینه ای ندارد و از کلامش بی حساب هزینه میکند و نمیداند همین کلام ،پر هزینه ترین است . …
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1794
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱هر انسان، بلکه هر ذره از ذرات عالم با کل عالم هستی و با تمام اجزاء آن در ارتباط است، هر موجود به کل عالم ، هم جان میدهد و همچنین از کل و اجزائش جان و نیرو میگیرد، هر موجود میتواند درد و یا درمان برای عالم و اجزائش باشد! هر یک از موجودات اگر علاوه بر این ارتباط عمومی، میتواند یک ارتباط خصوصی با تک تک اعضاء و یا اجزاء این عالم داشته باشد که میتواند این ارتباط ، ارتباط انسان با انسانی دیگر باشد، به یقین اگر این رشته ارتباط از نوع محبت باشد به علت آمیختگی مرتبطین متاثر از هم خواهند شد!

درباره نویسنده

علی ساعی

ثبت کامنت
0 کامنت

نظرتون در مورد این پست چیه؟

Leave a Reply