جام جان

چرا برای درک بیشتر قرآن آن را کامل بصورت فارسی نشر نمی دهند مانند انجیل یا ترات چرا باید حتمٱ عربی خانده شود

چرا برای درک بیشتر قرآن آن را کامل بصورت فارسی نشر نمی دهند مانند انجیل یا ترات چرا باید حتمٱ عربی خانده شود

- اندازه متن +

سوال1575 :
سلام شب خوش سوگ آخرین پیامبر والاترین پیام رسان را خدمت شما و دیگر مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم چرا برای درک بیشتر قرآن آن را کامل بصورت فارسی نشر نمی دهند مانند انجیل یا ترات چرا باید حتمٱ عربی خانده شود
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1575
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱قرآن با ترجمه های مختلف در دسترس همگان است و هر کسی میتواند تنها به ترجمه ی آنها اکتفا کند، ولی هیچ ترجمه ای معنای کامل آیات الهی را بازگو نمیکند، آیات قرآن نظیری ندارد به این خاطر هیچ ترجمه ای نمیتواند معادل قرآن باشد و معنای آن را بطور کامل منتقل نماید، خواندن قرآن با همان عبارات عربی هر چند که معنایش بطور کامل نامکشوف هم باشد اما روح کلام الهی در قالب الفاظ آثار عظیم خود را در دل و جان آدمی ایجاد خواهد نمود، قرآن نور و شفاست و هیچ لفظی جز همان الفاظ قرآن اثر بخشی آیات الهی را نخواهد داشت.
🔆🔅🌱قرآن را به آن طریقی که نازل شده باید خوانده شود، هر چند که نبایستی از معنایش غافل شد و به تحقیق بایستی به زبان قرآن آشنا شویم و از اسرار والایش بهره گیریم.

درباره نویسنده

علی ساعی

ثبت کامنت
0 کامنت

نظرتون در مورد این پست چیه؟

Leave a Reply