جام جان

شکایت کردن نزد خداوند از مصائب و مشکلات و دشمنان و شیطان و..( باتوجه به اینکه در ادعیه معتبر وجود دارد) آیا با مقام رضا منافات ندارد؟ در چه مواردی مجاز به شکایت در درگاه خداوند هستیم؟

شکایت کردن نزد خداوند از مصائب و مشکلات و دشمنان و شیطان و..( باتوجه به اینکه در ادعیه معتبر وجود دارد) آیا با مقام رضا منافات ندارد؟ در چه مواردی مجاز به شکایت در درگاه خداوند هستیم؟

- اندازه متن +

سوال1832 :
شکایت کردن نزد خداوند از مصائب و مشکلات و دشمنان و شیطان و..( باتوجه به اینکه در ادعیه معتبر وجود دارد) آیا با مقام رضا منافات ندارد؟ در چه مواردی مجاز به شکایت در درگاه خداوند هستیم؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1832
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱اگر گله و شکایت از پدید آمدن مصائب و ناملایمات و مشکلات باشد، نوعی بیزاری جستن از امتحان و ابتلاست که مذموم و با مقام رضا منافات دارد! اما اگر برای دادخواهی بسوی خدا باشد، نوعی ذکر و یاد الهی محسوب شده و عملی ممدوح و عبادتی زیباست! چرا که به این حقیقت اعتراف دارد که تنها اوست احکم الحاکمین!

درباره نویسنده

علی ساعی

ثبت کامنت
0 کامنت

نظرتون در مورد این پست چیه؟

Leave a Reply