شکایت کردن نزد خداوند از مصائب و مشکلات و دشمنان و شیطان و..( باتوجه به اینکه در ادعیه معتبر وجود دارد) آیا با مقام رضا منافات ندارد؟ در چه مواردی مجاز به شکایت در درگاه خداوند هستیم؟
-
اندازه متن
+
سوال1832 :
شکایت کردن نزد خداوند از مصائب و مشکلات و دشمنان و شیطان و..( باتوجه به اینکه در ادعیه معتبر وجود دارد) آیا با مقام رضا منافات ندارد؟ در چه مواردی مجاز به شکایت در درگاه خداوند هستیم؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1832
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱اگر گله و شکایت از پدید آمدن مصائب و ناملایمات و مشکلات باشد، نوعی بیزاری جستن از امتحان و ابتلاست که مذموم و با مقام رضا منافات دارد! اما اگر برای دادخواهی بسوی خدا باشد، نوعی ذکر و یاد الهی محسوب شده و عملی ممدوح و عبادتی زیباست! چرا که به این حقیقت اعتراف دارد که تنها اوست احکم الحاکمین!
نظرتون در مورد این پست چیه؟