در مطالب جلسه قبل درمورد مؤمن کردن شیاطین پنهانی هر شخص فرمودین نحوه تشخیص اون شیاطین، نحوه هدایت و خلاصی از شر آنها، یا عملی مختص این شیاطین، بیشتر راهنمایی و هدایت فرمایید…

20

سوال3380 :
سلام علیکم
در مطالب جلسه قبل درمورد مؤمن کردن شیاطین پنهانی هر شخص فرمودین
نحوه تشخیص اون شیاطین، نحوه هدایت و خلاصی از شر آنها، یا عملی مختص این شیاطین، بیشتر راهنمایی و هدایت فرمایید…
💐💐💐💐💐
🌷🔅بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ 🔅🌷
🔆علیکم السلام
☘️ #جواب3380
🌷🔆 هر آن چیزی که یاد خدا را در دل کمرنگ نماید و انسان را به غیر خدا مشغول دارد نشانه قدرت نمایی نفس و حضور شیطان است. حتی هر عبادتی که تقنین و تحکیم شریعت نباشد که در نهایت موجب فراموشی خدا و سبقت از قرآن و عترت گردد در زمره آنهاست. درواقع هر آن چیزی که ظاهری از عبادت داشته اما به باطن خالی از یاد عبادت باشد شامل این نوع عبادات صوری و ظاهری است؛ عبادت افراطیون و غالیون از جمله این نوع عبادات میباشد. آنهایی که در عبادت کارهایی انجام میدهند که هیچ رسول و ولیّی آن را انجام نداده است.
پس هر آن چیزی که از خواست و حکم الهی انحراف ایجاد نماید نشان بارز حضور برنامه ریزی شده و راهبردی شیطان است.
🔆🌷وقتی انسان دل خود را به جهنم شیاطین تبدیل نماید موجب خواهد شد آنها یا از آن دل فرار کنند و یا برای حفظ امنیت خود به خدا ایمان آورند.
🌷🔆 خلوص و مخلِصی و مُخلَصی، جهان دل را به بهشت ملائک و اولیاء الله و جهنم شیاطین تبدیل خواهد نمود برای حصول این مقام، اعتصام خالصانه و مخلصانه به ثقلین ضرورت دارد، کافیست 40 روز با این اخلاص خدا عبادت شود که موجب میشود رنگ شیطنت از شیاطین گرفته شود و با دوام آن شیطنت شیاطین از دل تبعید میگردد و جای آن را میمنت میگیرد. اما نبایستی آنی غفلت صورت پذیرد یعنی، تا زمان مرگ بایستی به حال آماده باش بندگی بود.
🔆🌷عبادات علوی موجب هدایت شیاطین دل میگردد، عبادتی هم سنخ عبادت محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم.
🌼علی ساعی(عبدالله مشکات 110.141(903) 🌼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.