لطفا این جمله را نقد بفرمایید ” استفان واینبر : با دین یا بدون دین ، انسانهای خوب ،کارهای خوب میکنند و انسانهای بد، کارهای بد… اما برای اینکه انسان با ظاهر خوب بتواند کار های بد بکند قطعا به دین نیاز دارد !”

23

سوال3101:
باسلام خدمت استاد گرامی لطفا نظرتون رو در مورد این مطلب بیان بفرمایید.با توجه به اینکه مستحضر هستید که استفان واینبر یک فیزیک دان امریکایی هستن که دینش بی خدایی هست.
رییس سازمان زندانهای هلند اعلام کرد:با توجه به پایین آمدن شدید جرم و جنایت در این کشور و نبودن مجرم ، دیگر تخصیص بودجه برای اداره ی زندانها مقرون به صرفه نیست و پیشنهاد برچیده شدن زندانهای این کشور را ارایه کرد !

نکته جالبتر این که کشور هلند در جهان به نسبت جمعیتش بیشترین افراد بی دین را در خود جای داده است..

+ به قول استفان واینبر : با دین یا بدون دین ، انسانهای خوب ،کارهای خوب میکنند و انسانهای بد، کارهای بد… اما برای اینکه انسان با ظاهر خوب بتواند کار های بد بکند قطعا به دین نیاز دارد …!

🌷🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸🌷
#پاسخ3101
🌹علیکم السلام
🌼🌿علی رغم تبلیغات دروغینی که از کشور هلند انجام میشه این کشور از نظر مجموع جرائم در رتبه 13 جهان و از نظر قربانیان جرائم در رتبه 4 جهان قرار دارد.
علت خالی بودن زندان در کشور هلند به این علت است که مجرمان به جای حضور در زندان آزادانه در جامعه تردد میکنند. در واقع در هلند به جای جرم، مجازات جرم کاهش یافته و یا بطور کلی برداشته است.
🌼🌿انسان درست کردار بی دین مثل میوه خوش منظر بی طعم و فاقد عطر و خاصیت میباشد اما انسان درست کار دیندار مثل میوه خوش منظر و با طعم و عطرآگین و پر خاصیت است.
🌼🌿 انسان خوش ظاهر بد باطن- بدکار متظاهر به دین- به مثابه قارچ سمی و به مثل سوسکی است که لباس پروانه به تن کرده باشد
🌼🌿هر اصلی بدلی دارد شیشه هایی که خود را به جای الماس به فروش میرسانند به هیچ عنوان ارزش الماس حقیقی را از بین نمیبرد هیچ عاقلی به خاطر طلا و جواهر بدلی منکر جواهرات اصیل نمیگردد. هیچ عاقلی به خاطر ریای اهل تزویر زیبایی دین را منکر نمیگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.