لطفا در مورد صحت و سقم این حدیث راهنمایی بفرمایید. امام علی (ع) ” من بودم در مهد به زبان عیسی تکلم کردم. منم آدم ،منم نوح،منم ابراهیم،منم موسی،منم عیسی منم محمد صلوات الله علیه . در هر صورتی بخواهم ظاهر میشوم هر کسی مرا ببیند آنها را دیده وبالعکس. ….”

62

سوال1275 :
با سلام خدمت استاد گرامی لطفا در مورد صحت و سقم این حدیث راهنمایی بفرمایید. ممنون. امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: من بودم در مهد به زبان عیسی تکلم کردم. منم آدم ،منم نوح،منم ابراهیم،منم موسی،منم عیسی منم محمد صلوات الله علیه .
در هر صورتی بخواهم ظاهر میشوم هر کسی مرا ببیند آنها را دیده وبالعکس. اگر به یک صورت برای مردم ظاهر میشدم مردم هلاک شده و گویند او زوالی ندارد(یعنی خداست) در حالی که من عبد ی از عبادم . ما را خدا ندانید ولی هر چه خواستید بگوئید که نمیرسید حتی به ده یک از یک دهم فضایل ما … . 📚مناقب علوی 74 .
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1275
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱علی علیه السلام جامعه ی انبیاست🌱🍀🌻
🔆🔅🌱اولین نور در عالم هستی نور محمدی است که از انشقاق آن نور نور علوی و فاطمی ظاهر شد و از نور آنها نور حسنی و حسینی و از نور حسینی نور الانوار نه امام تجلی یافت و از نور حضرات نور انبیاء و … به عالم ظهور یافت… پس نور تک تک انبیاء در جان مولا جمع است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.