نظرتان در رابطه با طعنه ملحدان که خالی بودن عتبات و مساجد را در این دوره شیوع بیماری کرونا به رنسانس دینی در ایران نسبت میدهند چیست.

33

سوال3180:
سلام علیکم
نظرتان در رابطه با طعنه ملحدان که خالی بودن عتبات و مساجد را در این دوره شیوع بیماری کرونا به رنسانس دینی در ایران نسبت میدهند چیست.
🌸🌷بسم الله الرحمن الرحیم🌷🌸
#پاسخ3180
🌹سلام علیکم
🌷🔆
🔆🌷ملحدان و مغرضان نباید خوشحالی کنند چرا که شادی آنها بزودی به ناله های دردناک تبدیل خواهد شد. عصر حاضر دوران رنسانس بی دینی از کره زمین است. اندکی صبر تا صحت این ادعا روشن شود. خدای متعال حافظ دین خود بوده و غافلان را از خواب غفلت بیدار خواهد نمود. ملحدان گرچه ابرهه زمانه هم باشند به سنگ ابابیل متلاشی خواهند شد.
🌷🔆ملحدان مساجد را خالی دیدند و قهقه مستانه خود را آشکار نمودند غافل از اینکه این خلوت نه بخاطر ترس از ابتلا به بیماری واگیر بلکه برای بستن دهان سگ های عو عو گوی زمانه است. چرا که ملحدان بهانه ای یافته بودند تا بر طبل تهمت های خود بکوبند و مومنان را مقصر این بیماری جلوه دهند و اجتماع عظیم مومنان را به محل نشر بیماری معرفی نمایند.
🔆🌷مومنان حقیقی در مشکلات رغبت شان به مساجد و محافل ذکر و عتبات عالیات بیشتر و بیشتر میگردد. مساجد و عتبات پناهگاه مومنان است اگر مصلحت بستن دهان یاوه گویان ملحد نبود جهان شاهد هجوم بیش از پیش مومنان به مساجد و عتبات بودند.
🌷🔆 ملحدان نباید مومن نمایان منافق را با مومنان حقیقی اشتباه بگیرند زمان حاضر فرصت غنیمتی بود تا منافقان مومن نما خود را لو داده و حقیقت شان را آشکار نمایند.
🔆🌷در دوره اخیر و زمان حاضر، افراد به زیباترین شکل ممکن غربال میگردند و بزودی انسانهای خاص و پاک به روی صحنه خواهند آمد و طراوت و زیبایی و نشاط ایمان را به نمایش خواهند گذاشت.
🌷🔆مومنان پیوسته دلشان در مساجد و عتبات حضور دائم دارد جسم شان را به مصلحت چند روزی دور نموده اند تا سگ های هار ماموریت های خود را به پایان برسانند. مومنان دلشان با خداست و روحشان عتبات عالیات را به آغوش کشیده اند. این مومنان همان هایی هستند که جانشان را برای دفاع از مسجد و حرم فدا میکنند. مومنان از مرگ هراسی ندارند جانشان فدای دین و قران و عترت و مسجد و محراب است. اندکی صبر تا این حقیقت در اوج و کمال به ظهور برسد.
🔆🌷لاشخوران و کرکسان که همیشه در پی فرصت برای ضربه زدن به جامعه دینی هستند قصد داشتند تا شیوع بیماری کرونا را به محافل دینی نسبت دهند مومنان به مصلحت اراده نمودند علی رغم میل باطنی شان این فرصت شیطانی از ملحدان بگیرند. این امر حمله ای بود که از طرف مومنان پیش بینی نشده بود و حال پدافند و دفاع برای مورد مذکور با قدرت تمام در حال ساخته شدن بوده و در آینده، ملحدان از این نوع حملات عقیم خواهند ماند.
🌷🔆 حال که مومنان برای حضور در محافل پاک اصرار نمی ورزند.، نوعی صبر جمیل است چرا که شیطان در باطلاق لجن به لجن پراکنی مشغول بودن که به زودی از نفس خواهد افتاد و تمام بهانه ها زدوده خواهد شد و اثبات خواهد شد که مساجد و عتبات محلات شفا و درمان الهی اند.
🔆🌷مومنان به زودی این شرایط را تغییر خواهند داد و نشان خواهند داد که امن ترین مکان در خطرناکترین لحظات مساجد و عتبات عالیات میباشند.
🌷🔆نظافت عتبات پیوسته از گذشته های دور تا به امروز با گلاب ناب شستشو داده میشود این موضوع امری است مرسوم که از تاریخ بنای عتبات ادامه دارد. هر چند که عده ای در این گیر و دار تلاش نمایند که صورت مسئله را به شکل دیگری تغییر دهند. ما مومنان اعتقاد داریم عتبات عالیات محل نابودی شیاطین و میکروب و ویروس و درد و مرض است. هرچند که رفتار بعضی از متولیان امور که با برنامه ریزی ها و حرکات ناشیانه زبان ملحدان را نسبت به مومنان جری تر نموده است.
🔆🌷مومنان پاکترین و نظیف ترن افراد جامعه بشریتند نیازی به ضدعفونی خود ندارند آنها دائم الوضویند اگر قصد میکروب و ویروس زدایی داشته باشند به سراغ الکل نمی روند بلکه آنها بی خطر ترین و سالم ترین روش های ضدعفونی کردن را دارا هستند.
🌷🔆 در آینده ای نه چندان دور همگان خواهند دید که جهانیان چگونه عاشقانه بسوی قران و عترت شتاب میکنند. ملحدان آخرین خوشحالی خود را با طعنه و یاوه گویی سر بکشند چرا که عمرشان به سرعت رو با پایان خویش است.
در آینده ای نزدیک شاهد نابودی هر چه بنیاد کفر و الحاد است خواهیم بود.
🔆🌷فرصت طلبان منافق کینه توز نفوذی از وضعیت پیش آمده برای تکمیل اغراض پلید خود مرموزانه و در لباس خودی در جهت انزوای مومنان از محافل دینی و مذهبی و مساجد و عتبات به تکاپو افتاده اند که با نظر حضرت رقیب رسوا و خوار و ذلیل خواهند شد و نفاقشان دامن پلیدشان را در بر خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.