همچنان که قرآن مهیمن بر سایر کتب هستش وجود پیامبر (ص) هم مهیمن بر وحود انبیاء گذشته هست ؟ و همچنین بقول علامه جوادی آملی شخصیت وجودی هر پیامبر تو کتابش متجلی گشته؟

37

سوال1535 :
🍀 سلام تشکر تکمله سوال1522 #سوال1535 طبق فرمایش شما مبنی بر آقایی قرآن بر سایر کتب و همچنین این احادیث : رسول اکرم صلی الله علیه و آله در خطبه غدیریه فرمود: «ای مردم! هیچ علمی نیست مگر آن که خداوند سبحان آن را در من احصا و ضبط نموده است.» در یک بیان دیگر فرمودند: انا اكرمهم علي الله من از همه انبيا نزد خداوند برتر و گرامي‌ترم.در يك بيان نوراني ديگر فرمودند: (‌انا افضل النبيين قدرأ و اعمهم خطرا و اوضحهم خبراً و اعلامهم مستقراً و اكرمهم امه و اجزلهم رحمه واحفظهم ذمه و ازكاهم مله )یا در زیارت نامه ها : السلام علیک یا سید المرسلین …
میتونیم بگیم همچنان که قرآن مهیمن بر سایر کتب هستش وجود پیامبر (ص) هم مهیمن بر وحود انبیاء گذشته هست ؟ و همچنین بقول علامه جوادی آملی شخصیت وجودی هر پیامبر تو کتابش متجلی گشته؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1535
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱همانطوریکه در پاسخ های قبلی بر آن تاکید شده قرآن جامعه ی عظیم کتب آسمانی و پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم مجمع الانبیاء و از آن بالاتر است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.