یکی از آشنایان در کشور هند مجسمه ای از بودا دارند که قدمتش هزار ساله است تصمیم به فروش این مجسمه دارند اما هربار مشکلی در معامله پیش می آید آیا راه حلی برای این موضوع وجود دارد ؟

31

سوال1273:
با سلام جناب استاد . یکی از آشنایان در کشور هند مجسمه ای از بودا دارند که قدمتش هزار ساله است و مثل این که جزء خدایانشان به حساب می آمده و تصمیم به فروش این مجسمه دارند که مشتریهای خاص خودش را هم دارد که هر بار در دقیقه نود این معامله بهم می خورد که البته سحر و جادوهائی در زندگی اینها کرده بودند که بر ملا شد ولی همچنان در مورد این مجسمه مشکل دارند و شخصی که سحر و جادو را بر طرف کرده می گوید که فرشته با مجسمه حرف زده و مجسمه می گوید من نمی خواهم از این خانه بروم چون در این خانه خدا پرستش می شودو دوست دارد به محلی بروم که در آنجا خدا پرستش می شود و بیان کرده که من خودم معامله را بهم می زنم که البته اطرافیان نیز صداهائی که دال بر صحبت کردن مجسمه است می شنوند لطف می فرمائید در مورد فروش این مجسمه راهنمائی بفرمائید متشکرم
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1273
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱بت هزارساله را شکستن شاهکاری هزار ساله خواهد بود و تاثیری فراتر از هزار سال خواهد داشت🌱🍀🌻
🔆🔅🌱امکان این وجود دارد که شیاطین تلقینات را به دل او و اطرافیان القاء نمایند که بعید نبوده و امکانش وجود دارد! همچنین امکان اینکه مجسمه طلسمی شیطانی باشد، وجود دارد!
🌻🔅🌱الأنعام : 121 وَ لا تَأْكُلُوا مِمَّا لَمْ يُذْكَرِ اسْمُ اللَّهِ عَلَيْهِ وَ إِنَّهُ لَفِسْقٌ وَ إِنَّ الشَّياطينَ لَيُوحُونَ إِلى‏ أَوْلِيائِهِمْ لِيُجادِلُوكُمْ وَ إِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّكُمْ لَمُشْرِكُونَ
☀️و از آنچه نام خدا بر آن برده نشده، نخوريد! اين كار گناه است و شياطين به دوستان خود مطالبى مخفيانه القا مى‏كنند، تا با شما به مجادله برخيزند اگر از آنها اطاعت كنيد، شما هم مشرك خواهيد بود!
🔆🔅🌱او بایستی مجسمه را به خدای قدیم بفروشد که بهایی که دریافت خواهد داشت از بهره ی دنیوی و اخروی بالاتر خواهد بود، طریق فروش آن شکستن بت است، کاری ابراهیمی انجام دهد و اجری ابراهیمی ببرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.