جام جان

خدا چه جوری با ما حرف میزنه.؟چرا ما صداش رو نمیشنویم؟

خدا چه جوری با ما حرف میزنه.؟چرا ما صداش رو نمیشنویم؟

- اندازه متن +

سوال1199 :
خدا چه جوری با ما حرف میزنه.؟چرا ما صداش رو نمیشنویم؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1199
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🔆🌸خدا با دلتان نجوا میکند، کلام خدا به امواج هوا و هیچ ابزاری نیاز ندارد🌸 🔆🌻
🔆🔅🌱وقتی شما پدر و مادر خود را دوست دارید، این دوست داشتن همان سخن خداست که با دلتان شنیده اید و به آن عمل نموده اید و عاشق مادر و پدرتان شده اید! خدا فرموده پدر و مادرتان را دوست داشته باشید، این کلام الهی را با روح و جانتان شنیده اید!
🔆🔅🌱وقتی شما مینویسید که «محیا خدا را دوست دارد» این جمله ی شما پاسخ به سخن خداست که با دلتان شنیده اید، خدا به دلتان فرموده «خدا محیا را دوست دارد» و شما بعد از شنیدن آن پاسخ داده اید «محیا خدا را دوست دارد»
🔆🔅🌱چون خدا با شما فاصله ای ندارد پس سخن خدا را بدون اینکه صوتی ایجاد شود میشنوید!
🔆🔅🌱وقتی شاد میشوید، کار خوبی انجام میدهید و … بدانید که خدا با شما حرف زده و شما به آن حال افتاده اید!

درباره نویسنده

علی ساعی

ثبت کامنت
0 کامنت

نظرتون در مورد این پست چیه؟

Leave a Reply