جام جان

خدا که اینقدره بزرگ و مهربونه چرا آدما رو میکشه؟

خدا که اینقدره بزرگ و مهربونه چرا آدما رو میکشه؟

- اندازه متن +

سوال1200:
خدا که اینقدره بزرگ و مهربونه چرا آدما رو میکشه؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1200
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🔆🌸خدا با مرگ زندگی را عوض میکند🌸 🔆🌻
🔆🔅🌱خدا کسی را نمیکشد، مردن کشته شدن نیست بلکه زنده تر میشود، محل زندگانی اش عوض میشود! بدن ما مثل لباس است، لباس مان عوض میشود!

درباره نویسنده

علی ساعی

ثبت کامنت
0 کامنت

نظرتون در مورد این پست چیه؟

Leave a Reply