وقتی کسی رو دعا میکنیم و به دوستان خود کمک و خوبی میکنیم. خدا خوشش میاد. از کجا بدونیم خدا خوشش اومده؟
-
اندازه متن
+
سوال1202 :
وقتی کسی رو دعا میکنیم و به دوستان خود کمک و خوبی میکنیم. خدا خوشش میاد. از کجا بدونیم خدا خوشش اومده؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1202
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🔆🌸وقتی دیدی که بیشتر به یاد خدا می افتی بدان که او از تو خوشش اومده🌸 🔆🌻
🔆🔅🌱 وقتی دیدی که محبت پدر و مادرتان به شما بیشتر و لبخندشان به صورت شما شیرین تر شده و قتی که حس نمودی که دوست داری که از خدا بیشتر یاد کنی و کارهای خوب زیادی انجام بدی و … بدان که خدا از کارت خوشش اومده!
نظرتون در مورد این پست چیه؟