چرا حسد در بین 75 جنود جهل وجود ندارد ؟!
سوال946 :
سلام علیکم استاد ساعی گرامی چرا حسد در بین 75 جنود جهل وجود ندارد ؟!
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ946
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🔆🔅🌱باید حسد را مثل مزرعه ی پلیدی فوق پلیدی مشاهده نمود که تمام مفاسد از دل آن می رویند!
🔆🔅🌱«شر ماخلق» یکطرف و شر «حسد» طرف دیگر، حسد در واقع یک ابرقدرت پلیدی و در عین حال یک قوه ی پلیدی قدرتمند مستقل است! چه ابلیس ها که از زیر بال شوم این پدیده ی شوم سربر نمی آورند.
🔆🔅🌱75 جنود جهل ابزار دست حسد پلید است! حسد به هر خصلتی که آمیخته شود بمب فتنه ایجاد میکند!
🌻🔅 بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ(1)
مِن شَرِّ مَا خَلَقَ(2)
وَ مِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ(3)
وَ مِن شَرِّ النَّفَّثَاتِ فىِ الْعُقَدِ(4)
وَ مِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ(5)
نظرتون در مورد این پست چیه؟