من هر روز برای سلامتی امام زمان (ع) صدقه میدم و براشون دعا میکنم. براشون نامه مینویسم. نامه رو کجا بذارم تا خودشون بیان نامه رو بردارن و نوشته منو بخونن؟؟
-
اندازه متن
+
سوال1440 :
سوالهای خواهر کوچولو
من هر روز برای سلامتی امام زمان (ع) صدقه میدم و براشون دعا میکنم. براشون نامه مینویسم. نامه رو کجا بذارم تا خودشون بیان نامه رو بردارن و نوشته منو بخونن؟؟
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ1440
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🌻🍀🌱🌱🍀🌻
🔆🔅🌱وقتی شما برای سلامتی امام زمان علیه السلام صدقه میدهید، امام زمان علیه السلام هم برای سلامتی شما صدقه میدهند، وقتی حضرت را دعا میکنید حضرت هم شما را دعا میکنند، وقتی برای حضرت نامه مینویسین جواب نامه حضرت را با دلتون دریافت میکنین و روزی جواب حضرت را مشاهده خواهین نمود!
نظرتون در مورد این پست چیه؟