جام جان

وقتی به دنبال هر اتفاقی می گوییم خواست خدا بوده است و حکمتی در آن بوده و آن را قسمت می نامیم آیا درست است؟

وقتی به دنبال هر اتفاقی می گوییم خواست خدا بوده است و حکمتی در آن بوده و آن را قسمت می نامیم آیا درست است؟

- اندازه متن +

سوال966:
با سلام؛ اینکه اتفاقی را که به هر دلیلی انجام نشده، یا شده، خواست خدا میدانیم و اینکه میگوییم حکمتی در آن اتفاق بوده… ایا اینجا کاربرد کلمه قسمت به این معنی صحیح است؟ با توجه به اینکه قبلا در سوال شماره640 فرمودید که قسمت فقط در روزی است.
🌸🔆❄️بسم الله الرحمن الرحیم❄️🔆🌸
#پاسخ966
🍀🔅🌟سلام علیکم🌟🔅🍀
🔆🔅🌱هیچ چیز از دایره ی علم و مشیت الهی خارج نیست و این امر حقیقتی است غیر قابل انکار، آنچه تغییر و تبدیل نمی پذیرد سنت الهی است، یکی از این سنن اختیار داشتن انسان و حق گزینش و امکان تاثیر او در سرنوشت خودش میباشد که در امور زندگانی او جاری میشود.

درباره نویسنده

علی ساعی

ثبت کامنت
0 کامنت

نظرتون در مورد این پست چیه؟

Leave a Reply